Freelancer Brno, Vyškov - marketing, tvorba webu
Sdílejte stránky o tvorbě webu, SEO, PPC

SEO Analýza konkurence - posviťte si a využijte konkurenční výhody

SEO konzultace
  • Jak je na tom můj e-shop ve srovnání s konkurencí?
  • Zjistěte silné a slabé on-page faktory a off-page faktory
  • Jak být více vidět na internetu a tím přivést nové zákazníky?
  • Jak předehnat konkurenční projekt?
  • Jak komunikují na sociální sitích, jaké kanály využívají?
dle rozsahu


Proč dělat analýzu konkurence z pohledu SEO?

Velice obecně Vám analýza konkurence z pohledu SEO pomůže vytipovat vaše online konkurenty, najít nevyužité příležitosti v rámci výsledků neplaceného vyhledávání u konkrétního oboru a pomůže Vám s inspirací pro obsah, který byste měli tvořit. Při redesignu webu se vyplatí prověřit silné vstupní stránky konkurence. To Vám pomůže typově identifikovat stránky s populárním obsahem a porovnat, zda Vám podobný typ obsahu na připravované nové verzi webu třeba nechybí.

Pokud chcete uspět ve Vašem podnikání, měli byste mít výborný přehled o Vaší konkurenci a o trendech a vývoji na trhu. Nejde o to sledovat každý krok a postup konkurence, ale především o to celkově ji analyzovat, vyhodnotit její silné a slabé stránky, monitorovat veškeré její aktivity. Na základě těchto analýz, lze odhalit chování konkurence, vyhodnotit její silné a slabé stránky, díky tomu lze využít jejich nedostatku k Vašemu vlastnímu prospěchu, respektivě k prospěchu Vaší společnosti.

Analýza trhu

Zhodnotím nejdůležitější weby Vaší konkurence (v návaznosti na náš společný úvodní rozhovor). Navrhnu vylepšení Vašeho webu tak, abyste se jí nejen vyrovnali, ale ještě ji předčili kvalitou zpracování.

Analyzujte jen to, co dává smysl

Každá analýza konkurence je unikátní. Provádějte pouze takové dílčí analýzy, které Vám v dané situaci a kontextu budou dávat smysl. Po nalezení přímých konkurentů je nutné podrobit jejich weby důkladné kontrole z pohledu SEO. Do analýzy konkurence vstupují všichni činitelé, kteří ovlivňují úspěšnost umístění ve vyhledávačích na dané klíčové slovo. Mezi nejpodstatnější patří: Meta popisy. Titulky. Nadpisy. Samotný text - copywriting. Počty zpětných odkazů. Indexace u vyhledávačů. Stáří webu. Validita webu. A další. Po zpracování těchto informací a přiřazení váhy jednotlivým kritériím se vytvoří souhrnný report, který porovnává zkoumaný web s konkurenčními weby. Výsledkem reportu je zhodnocený aktuální stav Vašeho webu s výpisem předností a nedostatků.

Co je cílem?

Konkurence je vždy a všude, proto je dobré být vždy alespoň jeden krok před ní. Držte si náskok a nemůžete neuspět. Zhodnotím Váš potenciál a možnost ve srovnání s Vaší konkurencí a schopnost ho předstihnout či získat vedoucí postavení na trhu.

Nechte si vytvořit úspěšný web
Analýza konkurence je Vaše konkurenční výhoda.







A co k tomu využívám za nástroje?

Zkušenosti z předchozích projektů Rozum Konkurenci SEO nástroje pro počáteční náhled Validátory Google Analytics Google Search Console Google Search Seznam Search Collabim Marketing Miner A další ...