Freelancer Brno, Vyškov - marketing, tvorba webu
Sdílejte stránky o tvorbě webu, SEO, PPC

Počáteční SEO analýza klíčových slov - buďte vidět na ty správné klíčové slova

SEO konzultace
  • SEO audit Vašeho webu
  • Získejte přehled, který Vám otevře oči
  • Zaměření na on-page faktory (Správná validita kódu, rychlost, struktura, pochopení od zákazníků a další ..)
  • Zaměření na off-page faktory (Nejen linky)
  • Návrhy změn pro zlepšení
dle rozsahu


Proč optimalizovat web také pro vyhledavače?

Optimalizace webu pro vyhledávače je důležitá. Není to jediná důležitá věc, kterou musíte pro úspěch svého webu udělat, ale spíše jeden z nezbytných kroků na cestě k úspěchu. V dnešní době mnoho lidí tvrdí, že SEO je mrtvé a že si vystačíte jen s kvalitním obsahem. Neřeknou Vám však, kolik toho obsahu má být, kde má být a jak má fungovat. Ani Vám neprozradí, že SEO stále představuje nezbytné minimum proto, aby to celé fungovalo. Pokud zanedbáte optimalizaci a správné nastavení webu, bude se Vám hůře zobrazovat obsah ve vyhledávačích, PPC reklama Vás bude stát více peněz a v konečném důsledku Vás Vaši zákazníci budou hůře dohledávat. Správná analýza pomůže odhalit nedostatky Vašeho webu, napravit chyby, ke kterým došlo během programování a zlepšit Vaši pozici na startovní čáře. Závod o zákazníky tak může začít.

Jak dosáhnout správné a efektivní SEO?

Odpověď na tuto otázku je složitá, neboť každý web a projekt potřebuje něco jiného. Nabízím individuální a profesionální přístup ke každému. Nelze dělat kvalitní SEO bez analýzy klíčových slov – tedy znalosti, na jaká slova a proč chci web optimalizovat. Pochopení tohoto je první překážkou, kterou musí všichni, kteří chtějí mít web s kvalitním SEO, překonat. Pokud nevíte, která SEO slova by byla vhodná, nechte to na mě.

SEO konzultace

Každá SEO konzultace je individuální. Nejprve si musíme ujasnit, jaký máte cíl a čeho chcete dosáhnout. Před startem každého projektu je dobré vytvořit konkrétní přehled monitorovaných bodů a následně připravit vybraný typ analýzy.

Proč SEO konzultace

Dobrý SEO konzultant je levnější než ztracení zákazníci, kteří navíc odešli k vaší konkurenci. Při nedostatku zkušeností je tvorba a propagace kvalitního webu během na dlouhou trať. I když se vám podaří vytvořit poutavé stránky, budou vám k ničemu, když na ně nepřivedete návštěvníky.

  1. Výsledkem SEO pro nás je vyšší relevantní návštěvnost a tím i vyšší konverze nikoli pozice ve vyhledávačích.
  2. Vysvětlím vám SEO tak, abyste mu nahlédli pod pokličku a věděli, že když se budete držet pár základních rad, pak Vaše stránky budou mnohem čitelnější, jak pro vyhledávače, tak i pro vaše zákazníky.

Co je cílem?

Poradím Vám, co dál. Úpravou struktury naše práce nekončí. Pobavíme se o kvalitě obsahu a jak ji zlepšovat. Zaměříme se i na to, jak se v budoucnu udržet na předních pozicích ve vyhledávačích.

Zhodnocení aktuálního stavu Vašich stránek.

Zkontroluji, jak jsou Vaše stránky indexovány a vnímány od vyhledávačů. Zda jsou správně strukturovány, jestli na nich nejsou nějaké zásadní chyby, které by bránily optimalizaci atd..

SEO analýza projektu (webu, e-shopu)

Základ, který by měl mít každý e-shop.

  1. Hodnocení stránek, struktura stránek, SEO analýza obsahu stránek, použití klíčových slov – četnost, prověření případné penalizace stránek
  2. Analýza provozu stránek – struktura a kvalita provozu na stránkách
  3. Analýza klíčových slov na hlavní stránce a kategoriích, použití a návrhy nových klíčových slov
  4. Analýza obsahu stránek a jejich přínosu pro klienty
  5. Analýza technických problémů na stránkách a jejich řešení
  6. Umístění Vašeho projektu ve vyhledávačích
  7. Analýza odkazového portfolia – příchozí a odchozí odkazy a jejich porovnání s konkurenčními e-shopy.
  8. Analýza nejbližší konkurence (silné, slabé stránky, SEO)
  9. Výstupem SEO analýzy je vyhodnocení stávajícího stavu e-shopu a návrhy na další vylepšení stránek.

Co očekávat a kdy je to vhodné?

Jsem maximálně flexibilní v řešení Vašich problémů, ať je to problém v indexaci, odstranění manuální nebo algoritmické penalizace.

  1. Plánujete nový projekt – pak je důležité s prací na optimalizaci začít ještě předtím, než vůbec začnete řešit finální podobu webu. Je důležité znát cíle, připravit si informační architekturu celého webu a vše promyslet tak, abychom potenciálu vyhledávačů mohli využít naplno. Začnete-li SEO řešit až po spuštění projektu, bude celý proces optimalizace náročnější (pokud ne rovnou nemožný) a plný kompromisů ubírajících na celkové efektivitě.
  2. Váš web již běží, ale chcete lepší výsledky – optimalizace běžícího projektu je vždy náročnější. Často je potřeba provádět změny, které mohou dočasně velkou měrou zasáhnout do zisků. A pokud jsou provedeny špatně a neuváženě, mohou celý projekt dokonce pohřbít. V tomto případě dohlédnu na to, aby se tak nestalo a udělali jsme, co bude v našich silách.


Chci SEO konzultaci nebo SEO analýzu webu




A co k tomu využívám za nástroje?

Zkušenosti z předchozích projektů Selský rozum Konkurenci SEO analyzátory pro počáteční náhled Validátory Google Analytics Google Search Console Google Search Seznam Search Collabim Marketing Miner A další ...