Freelancer Brno, Vyškov - marketing, tvorba webu
Sdílejte stránky o tvorbě webu, SEO, PPC

Správa PPC reklamy, PPC specialista - průběžná správa

SEO konzultace
  • Správa PPC
  • Řešení propagace firmy na různých frontách
  • Oslovuji zákazníky v konečné fázi rozhodování
od 3 000 Kč/měs.


Proč PPC?

PPC kampaně jsou formou reklamy s vysokou návratností investic. Lze je přesně cílit, rychle nastavit, spustit a také výborně vyhodnocovat. Přes PPC reklamu přivedete na svůj web cílovou skupinu, kterou potřebujete.

PPC kampaně spravuji pro řadu různých klientů. Reklamu vedu tak, aby byla co nejefektivnější s co nejmenšími náklady. Soustředím se reálnou návratnost investic – aby Vám PPC reklamy co nejvíce vydělávaly. Nesleduji pouze CTR nebo počet impresí, ale především metriky týkající se konverzí. Specializuji se na PPC kampaně s rozpočtem nad 10 000 Kč měsíčně. Optimalizuji i landing pages (cílové stránky). Aby byla PPC reklama skutečně účinná, je třeba optimalizovat konverze na cílových stránkách (CRO).

Jak provádím správu PPC kampaní

Stanovíme si cíle kampaní a jejich metriky, aby byl od začátku jasný přehled o úspěšnosti reklamních kampaní. Vytvořím strukturu kampaně, její rozdělení na reklamní sestavy, vyberu klíčová slova a vytvořím konkrétní reklamy, dodám případné kódy potřebné pro vložení na web pro účely měření konverzí a nastavení remarketingu. Po prvotním nastavení provádím průběžný monitoring, optimalizaci a správu tak, aby se výkon dlouhodobě zvyšoval.

Návrh PPC strategie

Podle cílů kampaně vyberu vhodné PPC systémy (AdWords, Sklik či Facebook). Dále zvolím formát reklamního sdělení (textové inzeráty, bannery, remarketing…) a vhodný reklamní prostor (vyhledávače, obsahové stránky, videoservery, sociální sítě…).

Nasazení kampaně

Navrhuji strukturu kampaně. Klíčová slova rozdělím do sestav, najdu pro ně vhodné cílové stránky a vytvořím k nim bannery či textové inzeráty s CTA (výzvou k akci).

Nastavení měřících nástrojů

Účty propojím se statistikami návštěvnosti a vysvětlím Vám, jak na web umístit skripty sledující dosažení konverze (případně to zajistím).

Dlouhodobá správa PPC kampaně

Běžící kampaně průběžně ladím a optimalizuji k vyšší efektivitě: upravuji ceny podle pozic, dohodnutých pravidel a aktivit konkurence doplňuji další klíčová slova (rozšiřující i vylučovací) a tím zpřesňuji cílení kampaně z úspěšných inzerátů vytvářím nové varianty a nechávám je vzájemně soupeřit (tzv. A/B testování) často hledaná slova vyvádím do samostatných sestav (→ lépe cílené reklamy) sleduji návratnost a doporučuji další úpravy a rozšíření (produktové kampaně, remarketing...) radím s optimalizací vstupních stránek (tzv. post-click marketing) připravuji průběžné reporty a hodnocení efektivity (budete-li si to přát)

Správa PPC kampaní

Správa PPC kampaní si vyžaduje odborný dohled. Výhody PPC kampaní se naplno projeví pouze v případě, že jsou dobře nastaveny a pravidelně spravovány. Pokud se chcete vyhnout mrhání prostředky, nechte správu PPC kampaní na mně. Díky zkušenostem vím, jak vytvořit a spravovat efektivní kampaň, která přivede návštěvníky na Váš web a sníží náklady na internetový marketing. Jsem freelancer na volné noze a mým klientům poskytuji pravidelné a objektivní reporty správy PPC kampaní.

Kde zobrazit reklamu

Důležité je vědět nejen jak, ale také kde inzerovat. S výběrem těch nejvhodnějších míst Vám odborně poradím. PPC systémů je celá řada, na českém internetu můžete inzerovat např. v následujících místech a PPC systémech: PPC reklama ve vyhledávačích využijí e-shopy i firemní weby, který chtějí získat nové zákazníky, hledající konkrétní produkty a služby. PPC systémy: Sklik, AdWords PPC reklama v obsahové síti má největší možnosti formátů reklam (od textu po video) a umožňuje oslovit velmi širokou skupinu uživatelů. PPC systémy: Sklik, AdWords, Etarget, Billboard.cz, Auto.cz PPC reklama v sociálních sítích se hodí, když potřebujete oslovit určitou cílovou skupinu podle jejich věku, zájmů či profesního postavení. PPC systémy: Facebook, LinkedIn PPC reklama ve zbožových vyhledávačích představuje efektivní propagací pro e-shopy, které chtějí oslovit uživatele internetu v poslední fázi nákupního procesu, kdy je pravděpodobnost nákupy nejvyšší. PPC systémy: Heureka.cz, Zbozi.cz, Hyperzbozi.cz, Google nákupy

Provádím pravidelnou kontrolu a vylepšení PPC kampaní. Neustále hledám a navrhuji nové možnosti pro vylepšení. Poskytnu neocenitelné informace o novinkách a jejich využitích pro Váš byznys.









A co k tomu využívám za nástroje?

Zkušenosti z předchozích projektů Rozum Konkurence Google Adwords Google Analytics Seznam Sklik A další ...